Pages

Tuesday, May 4, 2010

[Android Dev]Receive payment outside Android Market

由於Paid Market係好多地方都未有(包括香港=_="),所以就自己用左d時間睇下有無其他辦法,首先當然係搵我都有account既Paypal啦,發現Paypal原來可以做好多integration,而我用既方法係最簡單直接的,下面係個Model



就係我諗緊可以用咩server嘅時候,醒起Google有個App Engine嘅東東,佢完全合乎我嘅要求,真係Perfect Match.

之前有消息話Paypal會同Android合作,不過如果各位Developers已經有app寫好的話,不妨試下用呢個方式收費

我都有諗過用呢個方式做一個平台出黎比其他developers使用,但應該無咁多時間去整...如果有人有興趣都可以搵我比d資料你

No comments:

Post a Comment