Pages

Monday, May 24, 2010

HKIME v1.2.4

前幾日終於問到有同事用Hero,即刻問佢借黎試下,一試就發現原來整手寫時用左1.6的API,所以1.5既機全部都會死,不過原來唔係好多人用Hero用HKIME。

另外仍收到有人想uninstall個HKIME License,我仲諗緊改唔改,因為原意係買一個License後,其他我寫既app都可以用番同一個license,甘樣既設計比較好...

岩岩見到Android Developer Console多左一項 "Bugs", 基本上就係為左解決Force Close問題而設,之前大家遇到fc時只會留個comment比一粒星你就算,衣家developer可以直接收到Error Report,幫助解決問題,亦唔使去問人借機先試到問題所在,實在係good! (不過只有Android 2.2 Froyo先有呢個function)

1 comment:

  1. 可否增設一個能隨時轉回用原裝keyboard的功能?

    詳情:
    我的 Nexus One 不能用 HKIME 在 ConnectBot 這個 app 上打字。

    ReplyDelete