Pages

Monday, March 8, 2010

Android Market Problem

Android Market一直都有個問題,就係佢(非常之)唔developer-friendly,Google比我地既web interface只係可以睇到有幾多人download, star rating同update個app,如果你自己無android phone既話,你係唔會知道自己個app係market上既comments, 所以我係買左N1之後先register developer a/c的

原本以為已經睇得哂所有comments,但係琴日比我發現只係睇到一部分
琴日去smv上台,等左好耐都未到,所以就玩下其他android phone,我用部Galaxy search HKIME,比我見到d comments同Nexus One睇到既係唔同

之前upload app果時以為market只係跟機既spec去filter apps,睇黎佢係將個market分開db...

所以大家如有comments / bug report請盡量係呢個blog留言

4 comments:

  1. Hi,
    我發現自動跳行問題, 發生係打兩個英文字母及下面已有其他字行的時候, 打一個或者三個英文字母就唔會有問題. HKIME v1.1.2

    Example: 係任何可輸入多行的input field 中
    1. 先按幾下Enter key, 製造幾個空行
    2. 將cursor 移返第一行
    3. 按下任何兩個英文字母, example, is, as, in, ab, etc.
    4. 按space bar or 選字表選所打的英文字母
    5. cursor跟著自動跳左落下一行

    唔知係唔係只我有呢個情況?

    ReplyDelete
  2. 應該唔係,我成日都見到其他機留嘅 comments(通常都係話 XXX係YYY用唔到)

    不過我係美國,唔知有無關係?

    ReplyDelete
  3. Simon, should be fixed in v1.1.3

    ReplyDelete
  4. Sing, Yes, it is fixed and it is faster in v1.1.3. Thank you very much.

    ReplyDelete