Pages

Friday, March 5, 2010

2nd surprise from Gooooooooggle

今日去了Android Developers Lab Hong Kong, 內容不算豐富,但也算是有點得著
Live Wallpaper同Threading其實我自己都已經睇過,高潮位算是送Nexus One的時間,因為主持人原本說只有3部Nexus One送出(之前已經知道台灣ADL是人人有份的),方法係舉手答問題,我當然有舉手,不過無抽中我,好快甘問完三條問題,點知佢話只係玩下,其實人人有份,哈! 甘樣就有三部N1了(第二部唔知幾時先有),仲要三部都唔洗錢!!!

呢部機當然成為老婆既囊中物啦...

p.s. 香港既paid market仍然未有實質既schedule,同我地既普選差唔多

2 comments:

  1. 一些意見

    hkime
    - 筆劃果部份可唔可以跟返nokia 既T9, 宜家呢字轉左入法, 好confusing. for example 點解"一", "|", "一" 出唔到"扌"
    - 入左"一", "|", "一", 可唔可以show 返"一", "|", "一"而唔係show "1", "2", "1"
    - 筆劃可唔可以都有得用到實體keyboard(especially milestone)
    - 如果做到呢d requirement, 好多人都唔介意俾$

    ReplyDelete
  2. 筆劃輸入法其實未有一個standard,我都用過唔同廠出既筆劃,都會有少少分別,其實"扌"我個人覺得"一亅一"係比較合理的
    之後我都會整理一下個筆劃字庫,因為都有唔少字同用開既唔同

    用實體keyboard不能用筆劃嗎? 應該係得架喎
    都係果句:我無機試唔到hard keyboard架,大家發覺有咩問題可以留comment比我

    ReplyDelete